banner 1

Notizie è infurmazione di a Cumpagnia

1. In u passatu 2021, attraversu i sforzi incessanti di tutta a cumpagnia, a cumpagnia hè stata ricunnisciuta da u guvernu lucale è hà guadagnatu novu u titulu di impresa stella è impresa affidabile.Faremu sforzi persistenti è striveremu per un megliu rendimentu.

imagine 1
imagine 2

2.In ordine per rinfurzà a cuesione di tutti i staffi è dipartimenti, a nostra cumpagnia hà realizatu un tour all'apertu à u bellu fiume Nanxi.

imagine 3

3.Dopu à u Festival di Primavera, a cumpagnia hà mandatu una parte di u staffu di furmazione chjave per participà à a furmazione di incubazione di wenzhou second echelon, dui ghjorni in a furmazione, andemu in manu, cooperate cù l'altri, uniti per compie e sfide, è ottinutu. boni risultati.L'impiegati chì participanu à stu studiu ponu sparte a so sperienza di apprendimentu è i risultati di l'apprendimentu cù tutti l'impiegati dopu à vultà.U presidente di u cunsigliu hà dettu ch'ellu sperava chì ogni impiigatu ampara continuamente novi cunniscenze, novi metudi è tecnulugia novi, è cù a nostra sperienza di travagliu à longu andà, avemu da riunite inseme, attivamente avanzà, dà u ghjocu pienu à u nostru valore massimu in modu efficiente. ogni ghjornu, è creanu un dumane megliu inseme.

imagine 4

4.At l'iniziu di l'annu, cù l'ordini di i prudutti di l'alimentazione ininterrompibile UPS ùn hè micca aumentatu, attellu di i prudutti UPS, creanu un gruppu d'ispezione efficiente, per migliurà a produzzione, l'assemblea, l'ispezione di qualità, a vitezza di u gruppu. attellu speciale sò stati aghjustati per PCB, plug-in di produzzione di PCB cum'è primura priorità, l'equipaggiu plug-in sò stati aghjustati, aghjurnà.

imagine 5
x6

Tempu di post: 18-mar-2022